Bewertungen von Moshi Moshi Sushi Goor
Neue Beurteilungen
J.Mudde
Heerlijke verse, lekker smakende sushi. Zeker aanrader đđ
Ina
Het was heerlijk zoals altijd!
Beumer
Een absolute aanrader! De sushi was van uitstekende kwaliteit: vers, smaakvol en mooi gepresenteerd. Ook de warme gerechten waren verrassend goed en vielen bij ons erg in de smaak.
M
Ongelofelijk goede sushi. Rijk van smaak, ook door verse ingrediënten, en prachtig om te zien. Bestellingen staan stipt op tijd klaar. Een topper!
Britt
Erg gowd
Saskia
Had mijn dochter verrast Het was zo ontzettend lekker!
Sander
Ronald
Top! Smaak was heerlijk en bezorging netjes.
Lobke Nijhuis
Sushi Was heerlijk!
Anoniem
Is wel eens beter geweest.
Jana venema
Heerlijk zoals altijd đ„°
Luimes
Uitstekend
Guus Brandriet
Goede vers gemaakte smaakvolle sushi
Ton
Rita van der Pol - Modderkolk
Heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ramona
Altijd een feestje. Zowel de communicatie als de bezorging en natuurlijk als we t verorberen
Ton
Sven
Bestelling was veelste vroeg bezorgd, niet heel erg maar wel vervelend .
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anita
Zoals altijd voortreffelijk! Echt zalig. Ik snap dat er verdient moet worden maar de prijs vind ik wat aan de hoge kant. 3 rollen van 6 (voor mij alleen, net iets teveel) voor 40 euro!
Familie ten Zende
Echt goeie, verse sushi. Netjes verpakt, op tijd bezorgd, voldoende sojasaus enz erbij. Genieten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan
Heerlijk
Kim
Zoals altijd , helemaal perfect!
sanne
heeerlijk
Rita van der Pol - Modderkolk
Heerlijk! We hebben ervan genoten.
Michel Walhof
Dennis Lankhuijzen
Super! Ook als we iets later zijn, kun je erop vertrouwen dat het op de afgesproken plek is.
Chantal
Heerlijk
Ad
Altijd goed en lekkerđ
Erik Tijhuis
Het was weer voortreffelijk
Frank
Weer uitstekend zoals altijd!
Britt
Yvanca Doldersum
Altijd goede pokebowls hier!
Alda
Zoals altijd waren de sushiâs weer heerlijk.
AW
Heerlijke verse sushi. Mooie uitdeelschalen en tijd van afhalen klopt.
Laura maneschijn
đđđ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Gerritjan
Beter kan niet, supperrrr lekkerrrr
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ester
Super lekker!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
M L Vis
Lia Teelen
Zoals altijd weer heel lekker
Karin Hulstijn
Werkelijk heerlijk. Super vers. Zeer vriendelijk personeel
Femke
Anita
Xanthe Smit
Super lekkere sushi, snelle bezorging, echt top! Daarnaast een super lieve attentie bij onze bestelling gekregen, voor de geboorte van onze dochter. Top service, bedankt đ
Tess ter Braal
Super goed!!
Sjoerd
Het was weer heerlijk! Super kwaliteit elke keer opnieuw!
Jan
Super lekker
Martjan Leferink
Altijd vers en lekker.
Manon
Joke Peters
Sushi is niet mijn favoriet. Mijn complimenten want het was heerlijk en smaakte naar meer. We hadden voldoende besteld en helaas op is op. Bedankt voor de carpaccio rol. Tot de volgende keer.
Patricia
Het eten is altijd lekker en super vers Snelle bezorging en heel vriendelijk
Jank
Het was weer heerlijk zoals altijd. Bezorging was prima
Mandy
Top, heerlijke sushi. We komen zeker nog eens terug.
Marieke
Ed van Barneveld
Vond de sushi deze keer minder, vooral het zeewier was taai en niet vers. Heb het de vorige keren beter gehad.
Jan
Heerlijk verse sushiâs en stonden op afgesproken tijd klaar âŒïž
Bert
Vandaag goed..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
erro
heerlijke pokebowl
Carmen Vruwink
Altijd de beste kwaliteit sushi, super vers, ontzettend smaakvol en super goede service.
Sjon
Kwalitatief hele goede sushi, uitzonderlijk fijn van smaak. Onze keuze was: Special Deluxe box, Nigri box, Unagi Special, Gyoza en Ebi Fry. Alles werd keurig op tijd bezorgd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Wilko Wissink
Goede kwaliteit, vers en goed gevulde pokebowls. Heerlijk.
Oleksandr
Stam
Mirella Walhof
jordy
Jan Annink
Wij vinden de sushi super. Alleen jammer dat het in zo'n doosje wordt gepropt. Het zit dan zo vol dat het aan elkaar plakt
Gerard
Goede gevarieerde sushi en een hartelijke ontvangst
Hannie heijink
Was weer heerlijk.
Ine Siemerink
Altijd weer heerlijk Sushi van Moshi Moshi!!
Anne
Altijd goed
Fam semmekrot
Vreselijk lekker weer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jeanine
Joyce
Lieke
Zondagmiddag de sushi al optijd besteld voor de avond, toen we wat eerder bij Moshi Moshi Sushi aankwamen was de bestelling bijna klaar en konden we het meenemen :) De sushi is echt heerlijk en goed bereid, ze houden goed rekening met allergieën
Niek
Riekus Begieneman
Zoals altijd weer een super belevenis
Tom Linthout
De dragen rol was top, de box met standaard rollen was droog en taai
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Stef
Snelle bezorging. Bonen waren lekker warm. Maar veel te veel saus/mayo achtig spul op de sushi. Hierdoor proef je de rest niet meer en dat is zonde. Vorige keer was het lekkerder.
Rob
Paulien
Snelle bezorging, wederom heerlijk gegeten.
Massie
Lekkere sushi!
Heiko
Een dag van tevoren netjes een bestelling geplaats, zou tussen 17-17.15uur worden bezorgd, om 17.45uur maar een gebeld waar het bleef, stond er geen bestelling in...Of ik nog even de orderbevestiging wou opsturen. Uiteindelijk ruim een uur later bezorgd, niet fijn als je met 10 personen erop zit te wachten. Ter compensatie iets extra's gekregen.
Dennis Lankhuijzen
Heerlijk! Op tijd klaar en super leuke mensen.
Lia Teelen
Zoals altijd weer heerlijk!!!!
Robert Redeker
Overheerlijke sushi voor Goor en omstreken en met liefde gemaakt. Het ziet er goed uit. Ik kan het van harte aanbevelen.
Sandra
De lekkerste sushi in de omgeving! Ik rij er graag wat langer voor vanuit Neede.
Jeroen
Ik heb 5x gember besteld maar ik kreeg 2x een heel klein potje dat half vol is, jammerâŠeten was weer geweldig hoor !
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Cindy Schollink
Het was weer top. Alles was heerlijk. En de bestelling was goed op tijd. Mijn complimenten voor het personeel.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan Annink
Zoals altijd top
Lotte
Beetje droog en smakeloos, verder wel prima
Luimes
Prijs kwaliteit uitstekend
Hannie heijink
Was weer toppie
Nicole
Sushi altijd lekker van smaak. Dit keer wel hele grote stukkenâŠ. Had extra 4 gember 3 wasabi en 4 soja besteld maar kreeg 3 soja 1 gember en 1 wasabi. Misschien even beter op letten :-) verder heerlijk genoten hoor.
Marike Thijssen
Top, heerlijk gegeten!
Mini Tempelman
Sikking
Niet alles wat ik besteld had was klaargemaakt. Zelf ook niet nagekeken, maar we hebben het telefonisch opgelost.
Erik
Ruud Bergkamp
wederom erg lekker en smaakvol, top.
Jan Lammertink
Was weer genieten van de kip-box en loempiaâs!!!! Alles is op gegaan. Aanrader!
Kevin
Het was erg lekker! Heerlijk vers gemaakt.
Braakman
2e keer besteld en 2 keer geen complete bestelling. Wel heel lekker