Bewertungen von Moshi Moshi Sushi Goor

Neue Beurteilungen

5.0
J.Mudde
21 Juni 2026

Heerlijke verse, lekker smakende sushi. Zeker aanrader 😋👌

Ina
20 Juni 2026

Het was heerlijk zoals altijd!

Beumer
20 Juni 2026

Een absolute aanrader! De sushi was van uitstekende kwaliteit: vers, smaakvol en mooi gepresenteerd. Ook de warme gerechten waren verrassend goed en vielen bij ons erg in de smaak.

M
20 Juni 2026

Ongelofelijk goede sushi. Rijk van smaak, ook door verse ingrediënten, en prachtig om te zien. Bestellingen staan stipt op tijd klaar. Een topper!

Britt
18 Juni 2026

Erg gowd

Saskia
8 Juni 2026

Had mijn dochter verrast Het was zo ontzettend lekker!

Sander
8 Juni 2026
Ronald
5 Juni 2026

Top! Smaak was heerlijk en bezorging netjes.

Lobke Nijhuis
5 Juni 2026

Sushi Was heerlijk!

Anoniem
28 Mai 2026

Is wel eens beter geweest.

Jana venema
18 Mai 2026

Heerlijk zoals altijd đŸ„°

Luimes
17 Mai 2026

Uitstekend

Guus Brandriet
14 Mai 2026

Goede vers gemaakte smaakvolle sushi

Ton
7 Mai 2026
Rita van der Pol - Modderkolk
4 Mai 2026

Heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ramona
3 Mai 2026

Altijd een feestje. Zowel de communicatie als de bezorging en natuurlijk als we t verorberen

Ton
1 Mai 2026
Sven
12 April 2026

Bestelling was veelste vroeg bezorgd, niet heel erg maar wel vervelend .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
11 April 2026

Zoals altijd voortreffelijk! Echt zalig. Ik snap dat er verdient moet worden maar de prijs vind ik wat aan de hoge kant. 3 rollen van 6 (voor mij alleen, net iets teveel) voor 40 euro!

Familie ten Zende
6 April 2026

Echt goeie, verse sushi. Netjes verpakt, op tijd bezorgd, voldoende sojasaus enz erbij. Genieten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
5 April 2026

Heerlijk

Kim
5 April 2026

Zoals altijd , helemaal perfect!

sanne
3 April 2026

heeerlijk

Rita van der Pol - Modderkolk
1 April 2026

Heerlijk! We hebben ervan genoten.

Michel Walhof
30 MĂ€rz 2026
Dennis Lankhuijzen
29 MĂ€rz 2026

Super! Ook als we iets later zijn, kun je erop vertrouwen dat het op de afgesproken plek is.

Chantal
28 MĂ€rz 2026

Heerlijk

Ad
27 MĂ€rz 2026

Altijd goed en lekker👍

Erik Tijhuis
23 MĂ€rz 2026

Het was weer voortreffelijk

Frank
21 MĂ€rz 2026

Weer uitstekend zoals altijd!

Britt
13 MĂ€rz 2026
Yvanca Doldersum
2 MĂ€rz 2026

Altijd goede pokebowls hier!

Alda
2 MĂ€rz 2026

Zoals altijd waren de sushi’s weer heerlijk.

AW
2 MĂ€rz 2026

Heerlijke verse sushi. Mooie uitdeelschalen en tijd van afhalen klopt.

Laura maneschijn
1 MĂ€rz 2026

🔝🔝🔝

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerritjan
22 Februar 2026

Beter kan niet, supperrrr lekkerrrr

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ester
16 Februar 2026

Super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M L Vis
12 Februar 2026
Lia Teelen
11 Februar 2026

Zoals altijd weer heel lekker

Karin Hulstijn
8 Februar 2026

Werkelijk heerlijk. Super vers. Zeer vriendelijk personeel

Femke
5 Februar 2026
Anita
2 Februar 2026
Xanthe Smit
1 Februar 2026

Super lekkere sushi, snelle bezorging, echt top! Daarnaast een super lieve attentie bij onze bestelling gekregen, voor de geboorte van onze dochter. Top service, bedankt 😀

Tess ter Braal
29 Januar 2026

Super goed!!

Sjoerd
27 Januar 2026

Het was weer heerlijk! Super kwaliteit elke keer opnieuw!

Jan
12 Januar 2026

Super lekker

Martjan Leferink
8 Januar 2026

Altijd vers en lekker.

Manon
4 Januar 2026
Joke Peters
3 Januar 2026

Sushi is niet mijn favoriet. Mijn complimenten want het was heerlijk en smaakte naar meer. We hadden voldoende besteld en helaas op is op. Bedankt voor de carpaccio rol. Tot de volgende keer.

Patricia
2 Januar 2026

Het eten is altijd lekker en super vers Snelle bezorging en heel vriendelijk

Jank
29 Dezember 2026

Het was weer heerlijk zoals altijd. Bezorging was prima

Mandy
28 Dezember 2025

Top, heerlijke sushi. We komen zeker nog eens terug.

Marieke
28 Dezember 2025
Ed van Barneveld
22 Dezember 2025

Vond de sushi deze keer minder, vooral het zeewier was taai en niet vers. Heb het de vorige keren beter gehad.

Jan
22 Dezember 2025

Heerlijk verse sushi’s en stonden op afgesproken tijd klaar ‌

Bert
21 Dezember 2025

Vandaag goed..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

erro
15 Dezember 2025

heerlijke pokebowl

Carmen Vruwink
15 Dezember 2025

Altijd de beste kwaliteit sushi, super vers, ontzettend smaakvol en super goede service.

Sjon
14 Dezember 2025

Kwalitatief hele goede sushi, uitzonderlijk fijn van smaak. Onze keuze was: Special Deluxe box, Nigri box, Unagi Special, Gyoza en Ebi Fry. Alles werd keurig op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilko Wissink
14 Dezember 2025

Goede kwaliteit, vers en goed gevulde pokebowls. Heerlijk.

Oleksandr
10 Dezember 2025
Stam
10 Dezember 2025
Mirella Walhof
6 Dezember 2025
jordy
5 Dezember 2025
Jan Annink
29 November 2025

Wij vinden de sushi super. Alleen jammer dat het in zo'n doosje wordt gepropt. Het zit dan zo vol dat het aan elkaar plakt

Gerard
29 November 2025

Goede gevarieerde sushi en een hartelijke ontvangst

Hannie heijink
23 November 2025

Was weer heerlijk.

Ine Siemerink
22 November 2025

Altijd weer heerlijk Sushi van Moshi Moshi!!

Anne
17 November 2025

Altijd goed

Fam semmekrot
16 November 2025

Vreselijk lekker weer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeanine
8 November 2025
Joyce
7 November 2025
Lieke
29 Oktober 2025

Zondagmiddag de sushi al optijd besteld voor de avond, toen we wat eerder bij Moshi Moshi Sushi aankwamen was de bestelling bijna klaar en konden we het meenemen :) De sushi is echt heerlijk en goed bereid, ze houden goed rekening met allergieën

Niek
25 Oktober 2025
Riekus Begieneman
25 Oktober 2025

Zoals altijd weer een super belevenis

Tom Linthout
20 Oktober 2025

De dragen rol was top, de box met standaard rollen was droog en taai

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stef
19 Oktober 2025

Snelle bezorging. Bonen waren lekker warm. Maar veel te veel saus/mayo achtig spul op de sushi. Hierdoor proef je de rest niet meer en dat is zonde. Vorige keer was het lekkerder.

Rob
18 Oktober 2025
Paulien
17 Oktober 2025

Snelle bezorging, wederom heerlijk gegeten.

Massie
16 Oktober 2025

Lekkere sushi!

Heiko
13 Oktober 2025

Een dag van tevoren netjes een bestelling geplaats, zou tussen 17-17.15uur worden bezorgd, om 17.45uur maar een gebeld waar het bleef, stond er geen bestelling in...Of ik nog even de orderbevestiging wou opsturen. Uiteindelijk ruim een uur later bezorgd, niet fijn als je met 10 personen erop zit te wachten. Ter compensatie iets extra's gekregen.

Dennis Lankhuijzen
11 Oktober 2025

Heerlijk! Op tijd klaar en super leuke mensen.

Lia Teelen
7 Oktober 2025

Zoals altijd weer heerlijk!!!!

Robert Redeker
6 Oktober 2025

Overheerlijke sushi voor Goor en omstreken en met liefde gemaakt. Het ziet er goed uit. Ik kan het van harte aanbevelen.

Sandra
6 Oktober 2025

De lekkerste sushi in de omgeving! Ik rij er graag wat langer voor vanuit Neede.

Jeroen
5 Oktober 2025

Ik heb 5x gember besteld maar ik kreeg 2x een heel klein potje dat half vol is, jammer
eten was weer geweldig hoor !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cindy Schollink
5 Oktober 2025

Het was weer top. Alles was heerlijk. En de bestelling was goed op tijd. Mijn complimenten voor het personeel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan Annink
4 Oktober 2025

Zoals altijd top

Lotte
4 Oktober 2025

Beetje droog en smakeloos, verder wel prima

Luimes
1 Oktober 2025

Prijs kwaliteit uitstekend

Hannie heijink
26 September 2025

Was weer toppie

Nicole
16 September 2025

Sushi altijd lekker van smaak. Dit keer wel hele grote stukken
. Had extra 4 gember 3 wasabi en 4 soja besteld maar kreeg 3 soja 1 gember en 1 wasabi. Misschien even beter op letten :-) verder heerlijk genoten hoor.

Marike Thijssen
14 September 2025

Top, heerlijk gegeten!

Mini Tempelman
12 September 2025
Sikking
8 September 2025

Niet alles wat ik besteld had was klaargemaakt. Zelf ook niet nagekeken, maar we hebben het telefonisch opgelost.

Erik
1 September 2025
Ruud Bergkamp
26 August 2025

wederom erg lekker en smaakvol, top.

Jan Lammertink
22 August 2025

Was weer genieten van de kip-box en loempia’s!!!! Alles is op gegaan. Aanrader!

Kevin
17 August 2025

Het was erg lekker! Heerlijk vers gemaakt.

Braakman
16 August 2025

2e keer besteld en 2 keer geen complete bestelling. Wel heel lekker